transstat

transstat

WINKLERGIRL on FACEBOOK!!!!!!!

INSTAGRAM!

Instagram

MY TWEETS :D

kissme

kissme

missme

missme

night

night

rouge6

rouge6
HAPPY TENTH ANNIVERSARY!!!!


To my companion, my biggest love, my greatest artwork: this BLOG...

all throughout these years I am so happy we have surpassed many an adventure!!!

FOR TEN YEARS NOW STILL THE BEST BLOG in TGIRL WORLD!!!

OFTEN IMITATED BUT NEVER NEVER EVER DUPLICATED!!!

I LOVE YOU BOYSSSSS THANKS FOR THE SUPPORT and LOVE!!!!!

Saturday, September 13, 2014

Un homme fran├žais ... (-:

J'adore !!!!!!

What a babe, and a creature ..

I don't wanna google or WIKI him. He might have wife, family,
girlfriend etceterrrraaa etceterrrraaa ..

comment with his Name so my slaves/fans/worshippers
may know himmmmhehehehehhee

love and kisses to all !!!
















Tuesday, September 2, 2014

GIVING INTO Crap!!!

Ok Ok Ok .. 


I will give into the many demands of the new age, the new generation of instant connectivity, instant everything, instant check-ins, instagram, instant photos.....



I will post photos of me that are recent, unretouched, au-naturelle (for whatever that means) and au-unedited... (Although I've never really known why people keep asking me for unedited pictures when I just amp or turn down the volume on the contrast and lighting of my photos and use filters to poke fun at them)



All the sculpting and editing have been done by my plastic surgeons and my boxing and diet regimen FYI... THANK YOU.....Au Revoir PHOTOSHOP, 360 Etc. (See I'm even succumbing to this new age of abbreviated FYIs, Camera 360 and the loads of shit the Apple generation has doomed us into)



ANDDDDDD FOR the last time, the very last favor I will do is I will turn on whatsapp messaging for EVERY phone number I post here on my blog name BUT PLEASE PLEASE PLEASE as a favor back to me, Keep IDLE BANTER to a minimum unless you are buying me the latest season's Bebe dress or Prada bag or Zara's statement neckpieces HAHAHA ... OTHERWISE please please please Keep the IDLE CHIT-CHAT to a minimum...



 THANKS !!!!



MUCHO MOLTO MUY love to y'ALL !!!!